Nákup a objednávka

Môžem objednať tovar telefonicky alebo prostredníctvom emailu?
Tovar je možné objednať aj prostredníctvom telefónu alebo emailu. Odporúčame vám však využiť objednávanie prostredníctvom internetového obchodu, kde si môžete sami prehliadať tovar a prechádzať históriu objednávok.
Je možné stornovať objednávku?

Objednávku je možné stornovať do momentu doručenia oznámenia o prijatí objednávky, od tohto momentu je možné objednávku stornovať len kontaktovaním nášho odbytového oddelenia.

Je možné do objednávky dodatočne pridať tovar, prípadne objednávku zmeniť?

Pokiaľ objednávka nebola vyexpedovaná, je možné objednávku pozmeniť. V tomto prípade je zmenu možné vykonať iba kontaktovaním nášho odbytového oddelenia. Zmena objednávky priamo v internetovom obchode zatiaľ nie je možná.

Môžem istú objednávku z minulosti objednať znovu?

Áno, v sekcii objednávky si zo zoznamu môžete vybrať tú, ktorej obsah si želáte znovu objednať. Objednávku následne vykonáte kliknutím na tlačítko “Objednať znovu”.

Práva z vadného tovaru a odstúpenie od zmluvy

Môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu?

Nie, právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu vám nevzniká. V internetovom obchode nakupujete výhradne ako náš obchodný partner v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou. Nakupujete na základe živnostenského oprávnenia a obchodný zákonník neumožňuje možnosť odstupenia od zmluvy bez uvedenia dôvodu.

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Pre uplatnenie reklamácie je potrebné aby ste nám spolu s chybným tovarom doručili aj vyplnenú a podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej popíšete závadu. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.

Aká je dĺžka záručnej doby?
Záručná doba je zvyčajne 12 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady dohodnuté inak. Nezodpovedáme za vady tovaru, o ktorých kupujúci v čase uzavretia zmluvy vedel alebo s prihliadnutím na okolnosti, za ktorých sa zmluva uzavrela, musel vedieť.

Fakturácia

Kde nájdem svoje faktúry?

Faktúry k objednávkam nie sú elektronicky ukladané v internetovom obchode. Je preto potrebné si vystavenú faktúru dodanú spolu s tovarom dôkladne uchovať.

Aký je dátum splatnosti faktúry?

Faktúry majú zvyčajne dátum splatnosti do 14 dní od jej vystavenia.

Doprava a platba

Ponúkate aj prepravu tovaru?

Naša spoločnosť disponuje vlastným vozovým parkom. V prípade záujmu o prepravu prosím kontaktujte naše odbytové oddelenie, ktoré vás oboznámi s podmienkami prepravy, s minimálnou hodnotou objednávky a zvozovým dňom v závislosti od vami zvolenej lokalite donášky.

Akým spôsobom je možné uhradiť objednávku?

Objednávku je možné uhradiť v hotovosti, prostredníctvom platobnej karty alebo vám bude vystavená faktúra so splatnosťou zvyčajne 14 dní. Pri dovoze tovaru našim prepravcom, je možné objednávku uhradiť iba v hotovosti alebo bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry. Pri dovoze nie je možná platba kartou nakoľko naší prepravcovia nedisponujú prenosným platobným terminálom.

Ako postupovať v prípade poškodenia doručeného tovaru?
V prípade, že bol doručený tovar poškodený, je potrebné nás kontaktovať prostredníctvom jedného z kontaktných údajov dostupného na danom odkaze. Odporúčame vám však aby ste pri preberaní tovaru skontrolovali obsah dodávky a uistili sa či je všetko v poriadku. V prípade zistených nezrovnalostí alebo poškodeného tovaru prosím oznámte túto skutočnosť prepravcovi.